SURAHAMMAR

Sådär ja, nu har man bokat resa till Sura imorn, ska bli gul. Känns som att det kommer bli en galen födelsedag. Blir där i 10 dagar, så kommer tyvärr inte kunna skriva nå förän jag kommer hem. Eller det beror egentligen helt enkelt på om jag lånar en dator osv. Brukar inte finnas tid för det dock. Ska bli kul att få träffa mina kära vänner, båda bra och dåliga ;* skämt o sido! Nej nu håller jag på och packar, så klart i sista minuten, som vanligt. Så blir de en stresspackning sen glömmer man en massa.. Så jag ska nog ta och skriva mig en lista vad jag ska ha med mig. Nej då blir jag bara förbannad när jag inser vad jag har förlorat när jag kommer hem. Man glömmer ju alltid något. Bättre att jag inte vet vad och kommer på det om någon månad eller så. Och jag är såååå fattig just nu, blir totalt deprimerad :( A nej har inte så mycket mer och säga, måste packa och tagga 6½ timmars bussresa imorn.. Fyfan säger jag bara. ja nej kanske, hare bra! bye
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!