ARBETSFÖRNEDRINGEN

Har vart på AF idag, gick helt okej. Skitsegt att komma dit bara, kommer jämt hem med papper - sök jobb. blabla. Vill ha ett riktigt roligt jobb, men vet ej liskom vad jag vill med mitt liv, vad jag brinner för osv. Älskade hästar men då mamma dog i stallet så har jag knappt satt min fot där. Eller så använder jag bara det som en ursäkt. Men jag kommer aldrig acceptera det som hänt och det sätter stopp i min vardag. Skapligt drygt. Annars skulle jag vilja jobba med barn, så funderar att gå en Barn & Fritidsutbildning så jag kan jobba med det. Har ju gått omvårdnadsprogramet och jag tycker om att hjälpa andra, MEN jag diggar inte personalen på dessa ställen, riktiga tjurkärringar så man blir ju bara förbannad.  Nej, nu ska jag vara världens underbaraste och städa åt min kära vän. PUSS & KRAM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!