ENSAMHET

Okej, har inte haft dator osv osv så har inte orkat bloggat. eller har typ inte ens kunnat då mitt internet suger röv i telen.. Men nu har jag fått tag på en dator att låna så passa på med ett inlägg.
 
Satt och fundera på de här med ensamhet, hur jävla kul är det att vara ensam egentligen?
 
Jag kan inte vara ensam, knappt en sekund. Får sån panik så jag vet inte vart ja ska ta vägen. Fast det kan vara för att jag själv målar upp massa bilder i mitt huvud som inte borde finnas där. Ibland känner jag mig ensamast i världen, även fast jag vet att jag inte är det.  Jag borde inte tänka så då jag har världens underbaraste människor runt omkring mig. Vet egentligen inte ens vad jag ville få ut  av de här inlägget haha, ville ba ha nå och skriva. Men jag sitter ensam, så det va det som fick mig på tankar. Hade värsta texten jag ville skriva, hade skrivit upp det i mitt huvud men allt bara försvann :(
 
Panikångest, välkommen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!