FINNER INGA ORD

Idag är en sån dag då jag är helt stum, jag får inte fram ett ord. Tankarna bara snurrar för fullt och skapar så mycket problem i mitt huvud. Jag har så enkelt för mig att skapa mina egna problem och de är väl inte konstigt när hjärnan går på högvarv.. De är så mycket som händer just nu och jag vet absolut inte vart jag ska börja någon stans. Vad ska jag göra med mitt liv, och vafan har jag gjort med det hittils? Typ kastat bort det totalt, men det har format mig till den jag är idag. Jag har blivit en starkare person, jag har lärt mig att säga till vad jag tycker och tänker, jag har lärt mig att säga nej, jag har lärt mig att alla människor passar inte ihop, jag har lärt mig och se vad skillnaden på vad personer säger och vad dom verkligen menar. Nej, orkar inte skriva mer. Kör en nostalgitripp med fonky fresh!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!